Tangentbord blir skitiga...

om man inte rengör dom då och då. Lossade på alla knappar för att kolla, o de va dammigt där under xD
Så de va bara att ta fram dammsugaren, sen så rengjorde jag alla tangenterna också. Ta er en titt under era tangenter om ni vågar ;-)

Var på besök hos doktorn i måndags, då fick jag veta att mina njurvärden hade blivit riktigt dåliga, plus att jag
hade högt blodtryck, så då fick jag blodtryckssänkande medicin utskriven, ska hämta den på tisdag.
Och så fick jag veta att jag vägde 132 kg :-( så därför har jag tagit tag i det.
Har börjat kliva av bussen i Grytan och promenerat hem till lägenheten, tar ungefär 30 minuter, inte så farligt.

Sen så ska jag gå i samtalsterapi på UPM o käka antidepressiva, känner att jag kan behöva det.
I övrigt så är väl det mesta toppen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0