En riktigt trevlig födelsedag.

Dagen har varit trevlig över lag, jag vaknade kl 8 och städade fram till 14:00 ungefär, då kom morsan, sen så kom resten av familjen. Jag hade planerat in att bjuda på lite god mat, vilket jag gjorde, fast planeringen sprack lite pga all städning, så gästerna fick vänta lite på middagen.

Det blev Biff a Lá Lindström, med potatis och skysås till det, och lite rårörda lingon. Som bonus slängde jag ihop lite
fransk äggröra. Jag fick väldigt bra kritik för maten, alla var nöjda och mätta.

Sen så blev det kaffe och Buddastubbe (nån sorts tårta med blåbär i).

Av mamma fick jag en stavmixer, och av Jens fick jag 500 kr, som jag spenderade på GIII på kvällen.
Större delen av kvällen pratade jag med en bartender, sen runt kl 12 träffade jag 2 tjejer som jag inte sett på år
och dar, vi hade gott om tid att snacka, eftersom kön in på krogen tog sån jävla tid.

Sen så bar det av in på dansgolvet. Det blev en hel del dansande. Jag har absolut ingen aning om det såg bra ut eller inte,
men jag dansade inte för att vara kung på dansgolvet, jag hade bara väldans kul, och det är ju ändå det viktigaste.

Utanför så träffade jag en av tjejerna från tidigare, och då fick jag eskortera en tjej till bussen som gick till Brunflo, bara så hon tog sig hem ordentligt.

Och alldeles nyss skrev jag något väldigt korkat på Facebook, jag har en konstig ovana att skriva det jag tänker på till folk när jag är lite onykter, sånt som jag vill men inte vågar annars. Så du får ursäkta mig ifall det var opassande.

Tja, det var väl min dag före födelsedagen, helt jävla underbar!

//Robin

Kommentarer
Postat av: Anonym

Gud va det känns bra i hjärtat när du mår bra

Tack för att just jag får vara din Mamma

Kramar i massor

2008-11-30 @ 13:15:42
Postat av: Nixxi

Hej kul att du hade kul. Besök gärna min blogg ;) <3

2008-12-01 @ 15:28:45
URL: http://nixxi.blogg.se/
Postat av: Anonym

men hehe va fan...fulla männsikor e nog det roligaste å kolla på =) hade du kul då?? kram

2008-12-02 @ 17:13:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0