Fy vilken jobbig dag!

Snorig som ett jävla as, och hostandes, släpade jag mig in till plugget idag. Det gick väl bättre än väntat, men jag fick snyta mig runt 30-40 gånger bara på förmiddan.

Runt kl 12 gick jag ner på stan och träffade några vänner, och så spelade vi på tipset, satsade bara 10 kr, men om det blir vinst så kan jag få 40 kr, inte så illa =) Första gången jag spelar också, så det ska bli kul att se hur det går.

Kom på att jag hade glömt ryggsäcken med viktiga papper uppe i klassrummet, så jag fick svänga förbi där.
Sen kl 15:45 var det möte på Soc. Och nu sitter jag här och snorar.

Om jag inte är frisk när jag vaknar imorron så sjukskriver jag mig, jag orkar inte må så här klent en hel dag till.
Huvudsaken är att jag mår bättre på fredag, då ska jag och en kompis in på krogen en sväng, kommer bli kul att komma ut som omväxling.

Hade bra!

Kommentarer
Postat av: inger

inte kul å va sjuk :( men jag hoppas du mår bättre snart...kram

2008-11-20 @ 05:49:10
Postat av: Anonym

Tyvärr läste jag bloggen uppifrån o ner eller de var kanske tur Tack min älskade son för att det vänt o du ser ljusare på tillvaron. Fortsätt så här o tveka aldrig att höra av dig om de e nåt som tynger dig

Älskar DIG Mamma

2008-11-20 @ 22:07:16
Postat av: inger

ja jag tror det..hur e det annars så då med dig??..kram

2008-11-22 @ 21:40:15
Postat av: Alina

Hoppas du får en trevlig kväll! :)

2008-11-22 @ 21:43:56
URL: http://emmiealina.blogg.se/
Postat av: du är utmanad =)

kolla min blogg =)

//inger

2008-11-24 @ 06:32:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0