Prolog.

Tänkte att jag skulle skriva lite förord, eller "prolog" som det kallas inom romanförfattning, som kommer handla om mina tankar och funderingar inför att börja plugga. Kommer även ha en sammanhängande del där jag skriver om utbildningen, och efteråt kommer jag skriva slutord, såkallad "epilog" om hur det har varit, och vad som planeras framöver.

Känns jävligt skönt att må bra, känner faktiskt för att blogga numera, blev så less över att i stort sett allt jag skrev tidigare var negativt laddat.

Nu blir det till största delen positivt, men precis som Rix Morronzoo så tänker jag hissa och dissa den här gången.

Jag vill hissa min familj och mina vänner för att ni finns där när jag behöver er, ni gör livet värt att leva :)

Och så vill jag dissa att de flesta av mina vänner blir osams med varandra, spelar visst ingen roll hur nära de stod. Men av någon anledning har jag kvar alla mina vänner.

 Är jag verkligen en så underbar person att ni verkligen inte vill förlora mig? Isåfall känns det jättebra!

Önskar verkligen att jag hade en riktig inkomst så jag hade råd att hitta på något nångång, men efter utbildningen vore det jävligt illa om ingen vill anställa mig =P

Jag får ofta frågan om jag har träffat någon flickvän. Än så länge går det inget vidare, men å andra sidan vill jag inte kasta mig in i något heller. Sen så tror jag att jag har fel karaktärsdrag, jag är bara snäll, inte snygg. Tyvärr är det raka motsatsen till vad tjejer väljer i slutändan. Fast jag har sett några exempel på kvinnor som blivit brända för många gånger för att de valt någon som visat sig vara ett riktigt svin, så chansen finns ju! :)
Nej fan, nu är det läggdags, måste försöka få till sömnen nån gång, kan ju inte komma till skolan o va svintrött xD

Bara 13 dagar kvar!

Ha det bra med er!

Kommentarer
Postat av: Martina

Jag hoppas kursen går bra! =) kram

2008-09-10 @ 21:52:46
Postat av: kikki

Prologen var bra skrivet. Lycka till med allt du företar dig och jag håller tummarna åt dig.

2008-09-13 @ 00:38:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0