Efter diverse dödshot...

...och en massa tjat, så har jag bestämt mig för att börja blogga igen! =)

Eller okej, jag erkänner, jag ville faktiskt skriva igen, och av nån anledning så kliar det i fingrarna varje gång jag promenerar.
Vilket jag faktiskt har börjat med igen, o nu ska det bli minst 25 minuter varje dag, helst mer.

Ett försök att sluta röka görs också, det har snart gått 2 dagar, och jag har varit på affärn 2 gånger utan att köpa ett paket, så det känns faktiskt ganska bra!

Och så har jag lagt om kosten rätt hyfsat, åtminstone till den gräns mina pengar räcker. Tänkte på allt tjat om att man ska äta frukt och grönt flera gånger per dag, det kanske kan funka? Så varje gång det ska handlas slinker det numera med nån frukt.

Om det är nån som läser den här bloggen som jag inte träffar särskilt ofta, så kan jag ju upplysa om att jag inte fick läsa vidare till kock, inte den här gången allafall. Det var väl en anledning till att jag slutade skriva också, jag blev bara så less
efter det beskedet. Men å andra sidan så har jag ju fått en möjlighet att kunna få jobb ^^.

Nä, nu ska jag nog se nån film eller nåt annat tidsfördriv, sen blir det promenera, duscha o sova.
Arbetsförmedlingen imorrn!

//Robin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0