Nu börjar det hända grejer! =)

Vissa saker jag kommer skriva nu lär nog bli en chock för vissa, men det gör det bara roligare att skriva om det!

Jag har:

Slutat röka.
Tänkt vara nykter åtminstone till oktober.
Börjat gå omkring 1 timme minst 3 gånger i veckan.
Börjat äta enbart vegetariskt, vilket jag mår bra av! (nu sitter en viss person och skrattar kan jag lova ^^ )

Allt känns faktiskt bara toppen just nu, jag är piggare än nånsin tidigare, och
bara idag har jag fått höra 2 gånger att jag har blivit smalare! =)

Det enda jobbiga just nu är att jag inte vet om jag får anställning nästa vecka =(
Planen var ju att börja spara pengar till eventuella utgifter senare, men det
kommer väl gå åt skogen såklart, bara för att allt annat går vägen!

Tja, det var väl allt jag hade att skriva den här gången, ha de gött!

//Robin

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hejsan Robin.

Vad glad jag blir för din skull och vad otroligt strong du är! You go!!!

Stor kram från Sara (från Turingen:))

2009-05-19 @ 14:15:16
Postat av: Anonym

Vad duktig du är men det vet du redan att jag tycker fortsätt på den inslagna vägen..



Älskar dig Kram Mamma

2009-05-22 @ 18:20:55
Postat av: Kikki Persson

Vad roligt Robin. Ursäkta att jag inte har haft tid att läsa din blogg. Har haft fullt upp. Men nu ska jag försöka att läsa och kommentera igen.

2011-05-29 @ 22:46:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0